סקרי שוק

הורד קובץ

ניטור קהלי היעד בפועל של מרכזי מסחר ורשתות מול גם מתחריהם
ניטור קהלי היעד בפועל של מרכזי מסחר ורשתות מול גם מתחריהם

המציאות ברורה וידועה!

ניטור אנשים - IN

GIS וסקרים - OUT

למרכזי מסחר, רשתות ופעילויות - ניטור מספר המבקרים, מאפייניהם, מוצאם וזמן שהותם במרכז שלכם ואצל המתחרים

חברת צ׳מנסקי בן שחר ושות׳ עם סלקום ומר דב גנאור פתחו ישות חדשה שמספקת את המידע והתובנות הנגזרות מהן

הורד קובץ

ניטור של המבקרים במיקומים שונים בערים - דוגמא מרכז רחובות בשנת 2014
ניטור של המבקרים במיקומים שונים בערים - דוגמא מרכז רחובות בשנת 2014

המציאות ברורה וידועה!

ניטור אנשים - IN

GIS וסקרים - OUT

תכנון עירוני ואזורי - ניטור אותות סלולריים של מספר אנשים, מאפייניהם, מוצאם וזמן שהותם באתר נתון

חברת צ׳מנסקי בן שחר ושות׳ עם סלקום ומר דב גנאור פתחו ישות חדשה שמספקת את המידע והתובנות הנגזרות מהן

הורד קובץ

ה
ה"כול" משתנה לנו

מצגת שהוצגה בקורס יזמות וניהול נדל״ן בפקולטה לניהול אוניברסיטת תל אביב

בנושא: ״הכל משתנה לנו...״

הורד קובץ

טרנדים חדשנות ומגמות בשווקי המסחר בהונג קונג ובאוסטרליה
טרנדים חדשנות ומגמות בשווקי המסחר בהונג קונג ובאוסטרליה

מצ"ב טעימות מסיור מקצועי בשווקי הנדל"ן המסחרי, הקמעונאות והבילוי באוסטרליה ובהונג קונג.

נשמח לייצר גם לכם אסטרטגיות שיווקיות מפורטות תוך יצירת קונספט ותמהיל חדשני ומחדש.

הורד קובץ

מדוע הצמיחה בשוק ההסעדה אינה מגיעה לשוק בתי הקפה?
מדוע הצמיחה בשוק ההסעדה אינה מגיעה לשוק בתי הקפה?

הפואנטה

  • כאשר, האוכלוסייה גדלה בשיעור שנתי של 2.2%;
  • כאשר, שיעור תוספת התיירים שהגיעו לישראל בשנת 2018 ביחס לשנת 2017 - 14%;
  • כאשר, כמות המועסקים בישראל גדלה + רמת השכר החודשית לשכיר גדלה ב-2.8% בשנה בממוצע ב-3 השנים האחרונות;
  • וכאשר ההוצאה על מוצרי הסעדה ובתי קפה גדלה ב-3%-1% בכל שנה (מבקשים פחות ופחות להכין אוכל "לבד");
  • מצופה היה כי הגידול בגודל שוק הקפה יהיה 6%-5%;
  • בפועל, הגידול כאמור 3.4% בלבד < 6%-5%;

הורד קובץ

מרוץ שליחים
מרוץ שליחים

תובנות עיקריות מתוך התנהגות צרכנית

  1. 91% מזמינים כ-17 חבילות בממוצע בשנה בישראל = 1.5 חבילות בחודש;
  2. בחו"ל אותו אחוז מסך הנסקרים מזמין יותר - 21 חבילות בממוצע בשנה = 1.75 חבילות בחודש;
  3. נכונות לשלם - רק כ-1/4 מהנסקרים ישלמו יותר מ-10 ₪ לאיסוף עצמי של החבילה. משמע, לקוח עסקי יצטרך לשאת בחלק מעלויות המשלוח;
  4. ימי אספקה - דורשים תוך 3-4 ימי עסקים;
  5. תוספת מחיר להגעת החבילה באותו יום / ביום למחרת - אינם נכונים לשלם;
  6. מרוץ שליחים;

הורד קובץ

מדרג הקניונים והפאוור סנטרים 2019
מדרג הקניונים והפאוור סנטרים 2019

מלחה בקטגורית הקניונים ו-G כפר סבא בקטגורית הפאוור סנטרים הם המנצחים של מדרג מרכזי המסחר לשנת 2019.

הורד קובץ

דור הסלפי מזיז את המרכזים והחנויות
דור הסלפי מזיז את המרכזים והחנויות

המרכזים והחנויות נדרשים עתה גם להתאים את הקונספט, המוצרים, השיווקֿ, המסר הפרסומי ודרך השירות במטרה לפגוש את הצרכנים החדשים.

הגעת לסוף הרשימה